14 Ocak 2012 Cumartesi

Kelime oyunları ...

Biraz durup düşünmek gerekiyordu ; Denedim düşünmeyi. Kulağımın içine ateşi püskürürcesine fısıldayan şeytan yumuldu beynime acaba gerçeği bunca çıplaklığıyla , gözler önüne seren serdüzeştlik, ne diye sustu , sustuda şimdi şaha doğru havalandı ? ... 
Aslında iblisin dürtmeside tam olarak bundan kaynaklanmaktaydı ... Yaşayıp gidiyorduk şu kutuplardan baskın ekvatordan şişkin kürenin içerisinde ama iç güveysinden hallice ...
Adem ava çıkacak , havva ise yuva kuracak diye planlamıştı tamı tamına 6 gün boyunca ... Tam pazar demişti uzanıp bulutlara eserine , şaheserine övünürcesine bir göz kırpıp tatilin huzurun tadına varacaktı ... Neyse şeytanın kilitlerini unuttu işte ... Gerisi malum ...

Neden Havva ? Neden Kadın ?

Bu bir mars venüs ayrımı değil ! Milyarlarca yıl boyuna anlatılan hikaye bu kadar basite indirgenmemeli ... Çünkü... Bir ruhu ele geçirmenin en kolay yolu kendi ruhunuzu olabildiğince bedeninizden sıyırıp , karşı tarafın göz bebeklerinde bile görebilmekten geçer ... İşte burda başladı , buraya kadar okuduğun bütün kelime kisvesi en başındaki ilk cümlenin fiile geçmesinden ibaretti... Birisi " Oku " dedi diğeri " Düşün " ... Ancak ve ancak ikisini tam anlamıyla gerçekleştirdiğinde zincirin halkası bütünleşir ... okuduğunu anlayabiliyor musun ? ve anladığın bütünlemeler üzerinde düşünce yürütebiliyor musun ?

Sanırım iman yoluna dalmadan ama şeytana da uymadan başa çıkmanın yegane yolunu buldum ... Kayışı kopardım , kaseti başa sardım ... Ama en güzeli dünyayı cennet sandım ... Nede olsa hiç görmedik " Sanmak " parayla değil ya :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder