11 Ocak 2012 Çarşamba

Ayazda kalmış bekçi iti ...

Kelimelerin kifayetsiz kaldığı noktalar olur ya !!! İşte onlardan birisini yaşadığım , ilerde torunlarıma anlatıp öğüt verebileceğim bir 3 günüm oldu hayatımda .... 
           Aptallığımamı doymasam yoksa saflıkmı denir bilemiyorum ama bildiğin şu anda duygusal kapitalizme uğramış hissiyatının hat safhasındayım.Bir bayandan hoşlanırsın , ilgisini çekmek için gereken her türlü romantik düşünceleri hayal olarak kafandan geçirirsin , bu kız benim sevgilim olsun 10 milyar borcum olsun noktasına geldiğin anda kafayı kırıp kendini ifade etme çabasına başlarsın ... İşte bir gencin hazin sonla noktalanacak olan en büyük talihsizliklerinin plan şeması bu şekilde ilerler... Ve ben deniz bu planı harfiyen uyguladım ... Sonuç : hazin son ....


           Bir kızı etkilemenin en iyi yollarından birisi her ne kadar biscolata erkeği olmasan bile bir biscolata erkeği kadar romantizmin doruklarında ne var ne yok bilmen gerekir... Biliyorum harfi harfine neler yapılması gerektiğini adım kadar iyi biliyorum... Pratikte de sorun yok kafama koyduğumu yapıyorum ... Ama 30 yıldır insanları inceleyen ama bir türlü kadınların ne istediğini çözmeyi başaramayan Freud amcama büyük hak veriyorum ... Ne yer, ne içer , hangi renk , hangi çikolata, hangi çiçek , hangi sigara v.s gibi inciğine cinciğine kadar öğrenip bunları allayıp pullayıp süsleyip karşısına koyduğun zaman aşık olmaması muhtemel bir bayan yoktur bu kadar iddalı konuşmamın sebebi bunu nasıl pazarladığınıza bağlıdır normal şartlarda bu pazarlama düzgün bir şekilde yapıldığı takdirde her türlü mesaj yerine ulaşır ve hazin son gerçekleşmez ... Nerede hata yaptığımı gerçekten anlamış değilim , bulamıyorum ...

          Kadınları iyi tanıdığımı söyleyemem ama en azından kişilik analizi konusunda bir insanın neyi sevip neyi sevmeyeceği konusunda iyi olduğumu düşünüyorum ... bunca şeyin ardından karşılaştığım tepki anlamsızca verilen umursamaz cevaplar , sanki benmi istedimde yaptın tavırları ... Belki ümitsiz vaka gibi görünebilir ama ümitlendirme işlemindede gayet başarılı bir şekilde yanıtlar almışlığım var...İnandırıcılık kısmındada hiç bir sıkıntım yoktu aslında yalan söylemedim ne olduysam öyle davrandım göz boyamak gibi ergen tavırlara bürünmedim .. He bürünebilirdim çünkü allah için güzel kız etkilemek için her yol mübahtı aslında ... En doğru olan şekilde "Gel ne olursan ol gel" taktiğini uyguladım ...

       Ama sonuca bakılırsa sanırım mevlana hazretleri beni bu genellemenin dışında tutmuş ... Şimdi içinden çıkılmaz bu kafa yapısı ile bir kutu anti-depresan , kareli battaniye , abur cubur ve bira kolajından oluşan depresif mode kısmında herhangi bir sonuç alabilir miyim ? Dünya kazan olmuş ben kepçe misali huzuru bulabileceğim standartların standartında bir bayan ile mutluluğun formülü olan "Bir sen bir ben birde bebek" üçlemesinin kıvamına erişebilir miyim ? Bilmiyorum ... Depresyon bana göre değil çok sıkıcı bunalabilirim en iyisi kepçe olmaya devam .. Sen döne dur dünya ben sana yetişirim ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder